Autoresponder Allegro
Jakość sprzedaży w Allegro
Serwis Allegro dba o kupujących sprawdzając jakość usług sprzedawców. W tym celu powstał panel jakości sprzedaży, gdzie możesz sprawdzić swoje statystyki. Współczynnik ma wpływ na wybór Twojej oferty przez klientów, ponieważ ocena jest ogólnie dostępna i widoczna dla wszystkich. Kupujący bardzo często przed złożeniem oferty sprawdzają informacje o sprzedawcy, czytają komentarze i widzą oceny. Jedną ze składowych jest jakość obsługi.
Szybkość odpowiedzi na pytania klientów
Na jakość obsługi ma wpływ szybkość udzielania odpowiedzi na pytania klientów. Allegro bierze pod uwagę 30 ostatnich dni, w których sprawdzane są wszystkie udzielone odpowiedzi na pytania zadane przez panel Allegro. Dzięki asystentowi Allegro uzyskasz najlepszy możliwy wynik, ponieważ automat udziela odpowiedzi do 15 minut od wpłynięcia pytania. Allegro nie sprawdza treści przesłanych odpowiedzi, a jedynie ich status dlatego osiągniesz pięć gwiazdek.
Jak uzyskać najwyższy współczynnik?
Po zalogowaniu się na AleAsystent.pl przejdź do ustawień i przejdź do sekcji Automatyczna odpowiedź na pytanie, a następnie zaznacz checkbox.
Teraz AleAsystent będzie przesyłał odpowiedzi w Twoim imieniu podnosząc współczynnik jakości obsługi.
Historię wiadomości można sprawdzić w zakładce Wiadomości.